close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד נשות עסקים מחזיקות עסקים ומשפחה

מערכת שורשיד אייר, תשעט19/05/2019

נכון, משפחה זה הדבר הכי חשוב בעולם אבל לא חסרות נשות עסקים שחיי המשפחה שלה זוהרים

תגיות:
כדי להיות אשת עסקים מצליחה את צריכה להקדיש לא מעט זמן בעסק ולבלות את רוב היום במשרד ובטלפונים שמגיעים רק לאחר שעות העבודה. העסק נהיה קשה יותר כשמשלבים אותו עם משפחה, כיוון שהיחס כרגע מופנה גם לעסק וגם למשפחה. איך נשות עסקים מחזיקות עסקים ומשפחה באותו הזמן?

איך עושים את זה?
• זמן - אשת עסקים חייבת לדעת לחלק את הזמן שלה בצורה נכונה. נכון, כאשר אנחנו בעלים של עסק אנחנו במשמרת במשך 24 שעות, תמיד יש בעיות והצורך בזמינות הוא
נחוץ. עשו לעצמכן סדר. לדוגמא, בחרו מספר ימים מסוים בשבוע בו אתן מוציאות את הילדים מהגן או מכינות לוקחות אותם מהבית ספר. בעזרת חלוקת מטלות נכונה תצליחו לשלב בין השניים. בחרו יום בשבוע שמוקדש רק הוא למשפחה ובאותו יום תדאגו שיהיה מי שיענה לטלפונים ומי שישא במטלות.
• חלוקת מטלות - רוב נשות העסקים נעזרות בבן הזוג. כאשר אנחנו מנהלים זוגיות צריך לדעת לחלק בינינו את מטלות הבית ולא להשאיר את הילדים ללא פתרון. חלקו את מטלות הבית עם בן הזוג שלכן, יש זוגות שלא צריכים חלוקה מסודרת וכל אחד לוקח על עצמו את מה שהוא יכול. טובת הילדים מעל הכל, ובנוסף גם חשוב לשמור על הזוגיות שלכן.
• ניהול עסק נכון - מה שרוב נשות העסקים עושות הוא חלוקת העבודות בעסק בצורה פשוט גאונית. הן דואגות להכשיר את האנשים המתאימים ולחלק את העבודה כך שהן יתעסקו רק אם מה שבאמת חשוב ולא עם הדברים השוליים שאותם גם עובדים אחרים יכולים לעשות. בשביל שבעלת עסק לא תישחק עליה להוריד מעצמו כמה שיותר מטלות ולתת הכשרה נכונה לעובדים כך שהעסק יתופעל בצורה נכונה גם כשהיא לא באזור. כך גם תוכלו להנות מחיי משפחה טובים וגם להגדיל את העסק.
• לא בושה לבקש עזרה - כמעט כל משפחה היום נעזרת באנשי מקצוע או משפחה שידאגו לילדים בזמן שההורים לא נמצאים בבית, בייביסיטר, משפחתונים, סבא, סבתא, אחים ואחיות… לא חסרים אנשים שידאגו לכך שתצליחו להגשים את עצמכן. אך קחו בחשבון שגם אם יש מי שיעזור לכן, אל תוותרו על הרגעים שלכן, ילדות זה משהו שלא חוזר.

האם שווה לקחת את הסיכון?
אין סיבה שנשים לא יקחו על עצמן כל עבודה שהיא. אם יש לך רצון להתפתח, להתקדם ויש לך שאיפות, אל תעצרי את עצמך. נכון, משפחה זה הדבר הכי חשוב בעולם אבל לא חסרות נשות עסקים שחיי המשפחה שלה זוהרים. המשפחה נשענת גם על הגבר וגם על האישה כאחד, אין סיבה שאישה לא תעשה מה שכבר עושה. לכן, אם יש לך חלום, תגשימי אותו ובטוח שבן הזוג שלך יתמוך בך ותצליחו לנהל חיי משפחה טובים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה